30. 1. 2011.

15x5 ili Kako sam probila psihičku barijeru i pokazala da se treniranje ipak isplati.

Radost!
Danas sam trčala 2 kruga oko Ade (oko 15km) prosečnom brzinom 12 km/h što, kada se pretvori u univerzalnu trkačku jedinicu za tempo, iznosi 5 min/km.

Ne znam da li sam bila dovoljno jasna - oljuštila sam!

Osećam se kao da sam konačno pokazala sebi da mogu, da umem, da sam radila i da se to vidi. Svaki minut na traci, na asfaltu, za tegovima, svaki sekund razmišljanja da li sam dorasla ovome ili nisam, danas se isplatio. Uspela sam u nečemu što je pre godinu dana bilo rezervisano za druge, za one brže i jače od mene, za one koji mogu da povuku i da istraju. E, pa danas sam ja bila ta koja je mogla da povuče i da istraje.

Hej, čoveče, 15km 12km/h! Ja? Mora da se šališ!
Jesam li preživela? Jesam? Vau, čoveče!

Pre godinu dana...


Pre godinu dana je ovim tempom moj maksimum bio jedan krug oko Ade (7,7km). Bilo mi je teško, toga se sećam, ali sam izdržala. Nisam ni sa kim pričala, samo sam disala i srušila sam se posle, ali sam izdržala. Trčala sam sa "mojim momcima", Vekijem, Maretom, Acom i Arsom, i divila im se. Oni su tada, činilo mi se, bili spremni za nadljudske stvari: potrebno je bilo samo da vežu pertle i stvari fantastične i meni nedostižne će se same postići, kao ta dva kruga brzinom 12 km/h. Ovi momci su i dalje moji idoli, ljudi od kojih sam naučila toliko toga, i od kojih još uvek učim, samo sam ja drugačija - danas sam im se približila. Bio je to fantastičan, ponosan trenutak. Ja među velikima, među drugarima.

Kao kad prvi put uspeš sama da dohvatiš policu sa slatkišima.

___________________________________

Slika "Young girl jumping on a trampoline at the Sarasota High School Sailor Circus" State Library and Archives of Florida. flickr.com

9 коментара:

  1. sachuvatju ovo kao motivacionu podsetnik za eventualne teshke trenutke :) svaka chas' :***

    ОдговориИзбриши
  2. uh, da, pretpostavljam da jeste materijal za motivacioni podsetnik :)
    hvala! :*

    ОдговориИзбриши
  3. ksendžo, ja sam danas trčao 5:30 i to jedan krug...

    a i mare i aca su trčali sporije od tebe, a arasa je i prestao :))

    lele majko

    ОдговориИзбриши
  4. to samo govori o fluktuacijama, o usponima i padovima trčanja i trkačke forme. a mislim da to nije za lele majko, nego za hmmm, šta da se radi.

    i, da, lepo je bar jednom biti brža od ljudi koji su me inspirisali. to ne znači da ste vi spori, ali sigurno znači da sam ja porasla.

    a i lepo je biti brz, u mom slučaju brza :)

    ОдговориИзбриши
  5. X, svaka čast! I ne jurcaj toliko, kako misliš da opet trčim s tobom ako stalno skakućeš :D

    ОдговориИзбриши
  6. hvala, petre! shvati ovo kao domaći zadatak - da na nekoj od sledećih trka trčkaramo i pričamo. brzinom 12 km/h :)

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka cast za istrajnost...tvoj tekst je prava inspiracija... prvi maraton sam trcao prosle godine... i od tada sam navucen.. zdrava naviak :)
    Sto se stopala tice meni su u odnosu na proslu godinu mnogo pomogle bolje carape i bolje patike... takodje trcanje na traci pomaze jos kad dodas 2% uspon opterecenje je manje kako za kolena tako i za prstice...ili trci na malo meksoj podlozi... Takodje mi je pomoglo to sto sam konacno naucio da opustim prste dok trcim... tako da je na njima pritisak minimalan... nadam se da sam bar malo pomogao... srecno sa trenireanjem.. vidimo se 17og :)

    ОдговориИзбриши