7. 6. 2011.

Moja omiljena oprema za trčanje!


1. Roze ranac

Kupila sam ga kada sam tek počinjala da trčim, jer mi je bilo potrebno da uvek imam uz sebe vodu, bonžitu, peškirić, tanku jaknu, papirnate maramice, ključ, mobilni i mp3. Naravno, kako je moje telo učilo da trči, tako mi je trebalo sve manje da bih se osećala super u toku treninga, pa sam i prestala da nosim ranac na svakom treningu, već samo kad idem negde trčeći. U njega staju knjige i hrana za čitaonicu i oprema za bazen, i rezervna odeća za Adu. Rančiću, ja te ♥

2. AdiSTAR Control 5

Moje prve skupe patike. Pre njih sam kupila u razmaku od samo par meseci dva para patika koje mi uopšte nisu odgovarale. Onda sam prelomila i odvojila 100ak evra za svoje prve prave trkačke patike. Posle njih sam kupila još dva para (Adidas Response Stability i Asics Gel Kayano 15), ali one su i dalje najudobnija stvar koju posedujem. Pošto su se đonovi previše istanjili za duži trening, ponekad ih nosim na kraći, ali najviše volim da ih nosim po gradu. Patičice, ja vas ♥

3. Flaster

Ako rešim da slušam muziku na treningu, što je nekako sve ređe i ređe - možda zato što nemam valjan mp3 plejer? - obavezno moram da imam flaster. Naravno, on služi da zalepim slušalice za uvo da mi ne ispadnu, pošto nemam sportske slušalice sa onim gumenim nastavkom za iza uha. Flasteru, ja te ♥

4. Sestrine helanke

Dok je moja sestra još trenirala tenis, mama joj je kupila savršene Nike helanke, dužine "tri četvrt". Ona više ne ide na tenis, ali zato ih ja obilato koristim. Tek sa njima sam saznala šta znači kvalitetan materijal za sportsku opremu - onaj u kome ti nikada nije ni prevruće ni pretoplo. I zahvaljujući njima se razmišljam da možda i ja odvojim neki dinar za trkačku odeću. Helanke, ja vas ♥

5. Moving Comfort Fiona Bra

E, u ovaj grudnjak sam stvarno zaljubljena. Ali stvarno! To što mu nisam još napisala odu, to je samo igra slučaja. Nažalost, nema ga kod nas, a ne znam ni kako stvari stoje u Evropi, pa sam osuđena na naručivanje. Ali mala je to cena za savršen brus! Brushalteru, ja te ♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар