13. 1. 2011.

Zombi stopala, pošast maratonaca

Trčanje je zakon. Trčanje je car. Trčanje je savršeno! Sve mi je toliko super, da bih mogla da pevam, časna reč. Da sam zapisala datum kada sam počela da trčim, sad bih ga slavila kao rođendan. I sve je jako lepo i divno i cvetno i leptirići i ptičice cvrkuću otkako sam maratonka.

Sve sem mojih stopala. Mojih zombi stopala.
Zombi baletanke, napravljene po uzoru na stopala izvesne maratonke, koja je želela da ostane anonimna. Sa behance.net.

Čini mi se da ona tako burno reaguju na svaki kilometar, da svaki put kad izujem patike vidim neku novu ranu. Nokti, koža prstiju, pete, ne postoji deo mojih nožica koji ne pati. A nije da nisam uradila ništa po tom pitanju, časna reč, trudila sam se toliko dugo da sam ispucala sve ideje. I sve opcije su iscrpljene - profi čarape otpadaju (1000+ din?), vazelin ne pomaže, menjanje patika ne dolazi u obzir, redovni pedikir je beskoristan... Pa šta sad ja da radim?

Kako vi rešavate probleme junačkih rana? Kako ih prevenirate, kako ih lečite? Da li hoćete da umrete kad se približava leto, a one crnobele italijanske cipelice sa otvorenim prstima vas gledaju i kao da se rugaju vašim nedostojnim prstićima?

3 коментара:

  1. ja sam uvek bila srecna sa mojim stopalima.... br 35-36, sve malo i slatko, cipelice cuce ko u princeze..... a onda shvatih sa xx godina da vise nije dovoljno samo sto ih imam, vec da mora nesto i da se poradi na njima.... trcanje je samo pogorsalo stvar (ne, ne pada mi na pamet da prestanem da trcim).
    kad ih vidim onako nadule i izubijane bude me blam....
    no, slucajno otkrih jedno resenjce.. ja u zivotu nisam mackala nokte na nogama, i uradih to nedavno prvi put... osim sto su noktici stvarno preslatki, uspesno sam pokrila i jedan od trcanja poplaveo.... a mogu ti reci da se muskom delu bas svidja.... jednim udarcem 2(3, 4,5..... ) muva ;)
    ipak nije sve tako crno :))))

    ОдговориИзбриши
  2. Imao sam problema sve dok nisam poceo da koristim Jekoderm. Mirise odvratno, kao riba (ustvari i jeste ribina mast) ali vise nemam problema sa ranama, zuljevima i sl. Probaj!

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je žena nabavila neku Foot Works kremu, mislim da je Avonova ili tako nešto. Ne znam da li postoji bolja, ali nju stavljam uvek za treninge preko 10K - nikad mi se nije pojavio nijedan žulj.
    Dobre, tj prave čarape za trčanje u inostranstvu i nisu nešto puno. Ko ide u Mađarsku, neka obiđe Decathlon, sve imaju, i to povoljno. Za 1000 din sigurno može 3 para dobrih da se pazari.
    I nemam cipelice s otvorenim prstima, pa ne razumem patnju, jbg.

    ОдговориИзбриши