28. 3. 2011.

Novosadski polumaraton - idi tamo, idi 'vamo, aj' opet tamo, aj' sad opet 'vamo i tako 1:50:23

One down, 6 to go!

Rezultat za ponos: 1:50:23 bruto, 1:50:20 neto. Dva i po minuta bolje od brojke pre godinu dana, a to je baš nekako velika stvar.

Ono jeste - pikirala sam cilj 1:48, i sad baš razmišljam šta sam mogla da promenim u trci da to bude bolje. Za početak, moja stara boljka - pejsing. Nemam dovoljno iskustva da uhvatim ritam i držim ga se od početka do kraja, bez mnogo variranja. Jesam ja imala polumaratonsku puškicu, carsku napravu, ali staza je imala oznake na 5km, a nešto se nisam s tim snašla. Svejedno.

Al' inače imam nešto da kažem - ne volim ovaj polumaraton (ne volem!), pa to ti je! Dosadno je, bre, u vražju mater! Staza cela u "T": izađeš iz grada na Dunav, onda desno do nekog naselja, onda okret, pa nazad, prođeš pored centra grada, al' ne skrećeš nego nastavljaš do nekog mlina, onda opet okret na peti, pa do naselja, pa aj' onda opet do mlina, pa TEK ONDA se ide kroz centar grada - celih kilometar. Ne znam mnogo o Novom Sadu, al' znam da ima baš onako nekih lepih ulica i bulevara, pa mi nije jasno što su izmestili trku mal' te ne van grada? Mislim, jeste tih nekih desetak minuta šetališta pored Dunava stvarno lepo, ali pre i posle toga je do-sad-no!

A realno i Beograd je smorčina za medalju. Ali to je priča koju ću vam pričati za tri nedelje.

Na kraju, poklon: trasa polumaratona iz ugla Saleta Antića (njegove utiske sa polumaratona pročitajte ovde), gde on odgovorno tvrdi da staza nije u obliku slova "T", nego  u obliku gliste koja sedi za laptopom i piše blog. :)

novosadska blogspot glista.

3 коментара:

  1. Ks, staza je išla ranijih godina kod one ribarnice-roštiljnice pravo, a sada skreće.
    Dolga nikako da kupi bicikl sa meračem kilometraže ili GPS jer mu je opet staza duža i to za oko 200 metara.
    I pored svega, ja volim Ns jer je to prvi polu u godini i naravno- ravan je.

    ОдговориИзбриши
  2. znači, probila sam 1:50? to, bejbe! :)

    nisam primetila tu ribarnicu/roštiljnicu. gde to dođe, ono kad se ide ka naselju, pa se izbije na onaj bulevar i mi skrenemo levo, a bulevar nastavlja pravo? tamo su neke prodavnice i štatijaznam?

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam otprilike 12 puta trčao u NS, dakle bar 30-ak puta sam prošao kroz tu raskrsnicu, i nijednom nisam osetio miris te ribarnice/roštiljnice.
    Eto Vujo otkud su ti se pojavili obraščići, imaš "dobar nos" za prave stvari :-)
    ... mmmmmm još 2km do roštiljnice... to motivaciono dođe kao prolazni cilj? :-)

    ОдговориИзбриши