9. 6. 2011.

Trčanje kao metod transporta?

Newcastle. flickr.com
Za one koji su navučeni na trčanje po gradu, razmišljanje na ovu temu je samo sledeći korak. Dakle, da li je moguće koristiti svoje noge kao glavni metod transporta? Ja mislim da da.

Pošto imam skoro redovne izlete do Banjice (vaterpolo trening) i Konjarnika (dečko), to je stvarno super prilika da se izjurcam u onim danima kada nemam vremena za trening. Pre neki dan sam trčala do SRC Banjica pre treninga i stigla sam zaista za isto vreme koje bih potrošila na prevoz.

A juče sam iz fakultetske čitaonice trčala do Konjarnika, tamo se istuširala i presvukla i otišla na Stingov koncert u Areni. To sam organizovala tako što sam se ujutru normalno obukla za čitaonicu (dakle, poluraspad), obula patike za trčanje i u ranac spakovala knjige, odeću za trčanje, Garmina, cipele i haljinu za koncert. Ranac je konačno bio težak nekih 3kg, što mi stvarno nije bilo preteško. Pogodila sam u izboru haljine koja se ne gužva, i iako se gnječila i trljala uz ostali haos u torbi nekih sat vremena, ništa joj nije bilo. Dakle, sa faksa sam s rancem na leđima, trčala do dečka, istuširala se i presvukla i otišla na koncert. Mana je samo što sam morala da nosim ranac uz lepu haljinu, ali to je bila žrtva koju sam morala da podnesem :) A to je što sam istraživala vračar i okolinu je samo dodatni plus.

Definitivno planiram da i dalje trčim umesto da se vozim prevozom, samo, naravno, kada posle trčanja imam gde da se istuširam. Ili ako bar nikome nije bitno što sam prljavica :)

A ako se pitate kakav je bio Stingov koncert, šanse su da sledećih nekoliko dana neću moći da odgovorim. Nedostaju mi reči, zato je najbolje da poslušate jutjub snimak i pomislite kako je samo bilo prelepo zaista biti tu i sve čuti i videti. Ovo je bio trenutak kada sam se rasplakala.



Нема коментара:

Постави коментар