19. 6. 2011.

Svadba svadba svadba?

Možda neću ovako da izgledam na svom venčanju, ali ovako sam učestvovala u Drugoj trci u venčanicama, danas (19.06.) na Trgu Nikole Pašića.
Trku je organizovao magazin Venčanje, a u svrhu promocije Drugog letnjeg Sajma venčanja (od 18. do 21.06.2011. u Zepterovoj zgradi na uglu Masarikove i Resavske, bivša RK Kluz).

Provela sam se prelepo! Probanje princezastih haljina, koje su nam saloni venčanica ustupili za tih par sati, zabezeknut pogled prodavačice u Greenet-u kad sam ušla  u venčanici i patikama i rancem na leđima, pažnja publike, sve je bilo predivno! Čitav doživljaj nošenja ovako velike haljine (inače je suknja dugačka, ali je presavijena), a naročito trčanja u njoj je bio potpuno nov i neverovatan. Devojke iz salona Anabella, odakle je moja venčanica, bile su ljubazne, drage i strpljive, i svoj posao su uradile sjajno.

Ali imam i par zamerki. Kada smo došle pre trke u šatore za presvlačenje da preuzmemo svoju "uniformu", te sirote haljine su bile tako tužno nabacane jedna na drugu i ležale su beživotno na zaštitnoj foliji. Ne znam, možda su ti metri i metri satena i čipke ipak zaslužili da ponosno stoje na ofingeru i čekaju svoju mladu, pa makar ih ona nosila samo par sati.

Drugi problem je - voditelj programa, kojeg sam, mislim, ranije viđala na TVu, ali ne mogu da pronađem kako se zove... Zaboga, čoveče, odjavljuješ se sa trke u venčanicama tako što kažeš "A sad, neoženjeni momci, imate pola sata da ulovite mladu za sebe i da je odvedete kući!" To što ga neka zalutala srela nije pogodila ne znači da ga nisam gađala.

Inače, pobedile su tri mlade atletičarke. Baš sam srećna zbog toga i nadam se da će još dugo pobeđivati na trkama u venčanicama, na štiklama i trkama deda mrazeva, jednako kao i na atletskim stadionima.

I još nešto - Svetlana - Ceca Kitić, promoterka trke, je predivna!

2 коментара:

  1. Анониман21. јун 2011. 07:13

    Ovo je odlično zamišljena utrka! Svaka čast Ksenija! :) Puno bolje nego u Zagrebu utrka u štiklama.

    ОдговориИзбриши
  2. Cvjetko, hvala na komentaru!
    I Beograd ima trku u štiklama, organizuje je magazin Cosmopolitan, i to recimo sedam dana pred BG maraton. Meni je to iskreno besmisleno, zato što je dosta rizično... Trka u venčanicama je good, clean fun :)

    ОдговориИзбриши