17. 5. 2011.

Maratonka superstar u emisiji Sasvim prirodno

Sasvim prirodno. Zamagljeno zarad zaštite identiteta. Šalim se, bre. Loša rezolucija klipa na RTSovom sajtu. Levo je Jovan Memedović, desno sam ja.

Probudiću se iz apsolventske predsipitne hibernacije samo da podelim sa svetom ključni dokaz da sam superzvezda u nastajanju - pojavljivanje u sigurno jedno pet sekundi emisije Jovana Memedovića, Sasvim prirodno! Da, da, dobro ste čuli! Vaša omiljena maratonka se probila na mali ekran. Hvala, hvala, nema potrebe, zaista. Da, možete da nazovete svoje dete po meni.

Nego, tako se počinje. Pet sekundi ovde, pola minuta onde, i eto mene pred Oskarom popularnosti, tik uz Jovana Memedovića. Što me podseti, da li je on ikada dobio Oskara popularnosti? Ako nije, trebalo bi da dobije već sutra. Čovek je car i delove njegovih emisija možete da pogledate na sajtu produkcijske kuće Montevideo, i na RTSovom sajtu.

Nego, evo i linka do cele epizode, nazvane Mogu to i ja! U njoj glavni protagonista, Jovan Memedović vredno trenira šest meseci, da bi završio svoj prvi polumaraton! U avanturi učestvuju i neki predivnih ljudi, maratonci (a mogu li maratonci biti ikakvi sem predivni?) gospodin Boža i naši heroji čika Vlada i čika Miloje.

Naravno da ćete odgledati celu epizodu, garantujem da će vam se dopasti. A na jedanaestom kilometru će vas dočekati moje nasmešeno lice, cvetak u kosi i čuveni Martinin ultramaratonski mp3 plejer za reverom :)

Kao dokaz da se ne šalim, evo još jednog lo-fi snapshot-a, sa sve mojim imenom. Pa vi vidite.


Pravac na RTSov sajt, tačnije OVDE!!!! - da pogledate celu stvar.
I, da. Maraton je zakon, a Jovan Memedović je veća faca uživo nego na TVu.
(Odoh da crvenim u ćošku, uz prelistavanje ORL za sutra - poželite mi sreću! - a vi odgledajte epizodu ODMAH!)


Нема коментара:

Постави коментар