8. 2. 2011.

Dorćolska brda

Nekadašnja Velika pijaca, danas Studentski trg.
Ako ste imali vremena da primetite, jutro je bilo maglovito i banana-žuto. Studio B je u devet pokazao sedam stepeni, a na kalendaru treninga su mi za danas upisana brda. Bila bi greota ne proslaviti ovo predivno toplo vreme jednim poštenim jurcanjem gradskom opštinom Stari grad, dok se studenti još nisu probudili i krenuli po doručak, a đaci završili prvu smenu.

Na mapi su Dorćolska brda (Dragan Ambrozić kaže da tu padinu od Knez Mihajlove do Dušanove ne možemo zvati Dorćolom, ali ja ja stvarno ne znam kako bih je drugačije zvala - predlozi su dobrodošli!), uzbrdice i nizbrdice koje, jutros sam to shvatila, nikada nisam spojila u jedan trening. 

Predstavljam vam, dakle, mapu Dorćolskih brda, praćenu profilom terena. Google Earth file možete skinuti ovde.

Start i cilj označeni crvenom strelicom. Ukupno 11km.

Visinski profil. Ravno je Dunav pa Sava.

U 11 km je stalo: stotinak metara kaldrme (prva nizbrdica - Skadarlija), 6 zuba testere (redom Dobračina, Knjeginje Ljubice, Kapetan Mišina, Višnjićeva i Kralja Petra), dva prelaska pruge (jednom ka Dunavu, drugi put od Save), jedne oštre stepenice (poslednja uzbrdica - pored Brankovog mosta, stepenice koje izbijaju na Kosančićev venac), istezanje pored Skupštine.

Ono što se ne vidi je lepota mog, našeg Beograda ujutru, kad nemaš šta da radiš i slobodna si kao ptičica i nećeš čak ni da vežeš kosu koliko ti je lepo da lepršaš po vetru. Takođe se ne vidi led koji se uhvatio preko noći po minijaturnim baricama i izgleda sasvim benigno, al' majku mu njegovu, kad ga nagaziš tek vidiš da nije za šalu.

Ali, Dorćole, da te nema, valjalo bi te izmisliti.
____________________________________
Slika "Velika pijaca - Studentski trg." staribeograd.com 

1 коментар:

  1. jao kako ja tebe volim, a opet mrzim :P
    taman sam htela da popustim malo sebi i preskocim danasnje trcanje iz 100 i jednog "opravdanog" razloga....ali, uhvatih sebe kako se obuvam i krecem kod kineza da kupim najjeftiniju stopericu i odradim zadati mi intervalni.

    ljubim te mnogo, ali duzna si mi oporavak u nekom fensi spa kutku ;)

    ОдговориИзбриши