1. 12. 2010.

Počinje sezona!


Pošto sam u nedelju trčala Mačak polumaraton (najava trke, izveštaj sa trke i rezultati) u Novom Sadu - bolje reći van Novog Sada, u nekom mirnom i zabačenom zabranu pored Dunava - moja trkačka sezona 2010 je gotova.

I tako počinje sezona 2011!

Danas zvanično počinju moji treninzi za Beogradski maraton 17.aprila 2011. Okvirno, kilometražu i generalni raspored treninga sam pokupila sa sajta coolrunning.com, jer mi je odgovarala velika kilometraža u poslednjim mesecima, bez insistiranja na deonicama i sličnim detaljnim stvarima. Da, da, ja sam lenjivac, razmaženković, mamina princeza i nemam živaca da se bavim sitnicama.

Dakle, našla sam kalendar za štampanje za 2010. i 2011., ucrtala datume važnijih trka, popisala treninge i - samo još da krenem! Ova nedelja se ni po čemu neće razlikovati od prošle - trčaću 4 puta u teretani i jednom napolju (Nedelja u 10 na Adi, svi ste pozvani!) - kilometraža će mi biti mala, brzina mala, napor mali. Sve će biti isto. Samo što danas, kad dođem sa trčanja, imam i zadatak da udarim jedan iks preko datuma u kalendaru.


Maratonski ciljevi? 

Želim da ga istrčim bar za deset minuta manje nego prošle godine, dakle za 4:32. Plus tri na karte, to je "ispod četiri i po". Takođe, želim da istrčim jedan ultramaraton, ali to su samo puke maštarije, videćemo kako će se stvari odvijati.

Let the games begin!

_________________________________

Slika "Jumping; running straight high jump"; autor Eadweard J. Muybridge; flickr George Eastman House

3 коментара: